Rodzaje Płatności

W sklepie udostępnione są następujące płatności:

  • płatność przy odbiorze – za pobraniem (tylko dla zarejestrowanych klientów)

  • płatność przelewem na konto

  • płatność on line imoje  (PayByLink, Blik, karty, płatność odroczona Twisto)

 

-*-

Płatność przy odbiorze:

Po wybraniu tej opcji kupujący zapłaci gotówką za zamówienie przy odbiorze.

Płatność przelewem na konto:

Po wybraniu tej płatnośći kupujący otrzyma w mailu nr rachunku bankowego, na który dokona płatności za zamówienie.

Płatność online imoje:

imoje to pierwsze płatności online dla sklepów internetowych w Polsce dostarczane przez bank. Za ich sprawne działanie odpowiada ING Bank Śląski.Wszelkie szczegóły na stronie https://www.imoje.pl/ W ramach imoje mamy do dyspozycji: - płatność Blikiem - płatność przelewem online (PayByLink) - płatności kartami Visa i Mastercard oraz płatność odroczona Twisto

Co to jest Blik ?

Dowiedz się na stronie Polskiego Standardu Płatności: https://blikmobile.pl/

Co to jest i jak działa płatność odroczona Twisto ?

Nowy sposób płatności, który pozwoli Ci sprawdzić produkt zanim za niego zapłacisz - tak jak to robisz przy tradycyjnych zakupach. Kup, sprawdź i zapłać jeśli wszystko jest w porządku - w ciągu 21 dni za darmo. Usługa jest dostępna bez rejestracji i dla klientów wszystkich banków.

Ile kosztuje usługa od 22 dnia ?

Zapłacisz odsetki 14% w skali roku

Jak mogę zwiększyć swój limit na transakcje w Twisto?

Płatności Twisto na początku pomogą Ci zapłacić za twoje zakupy na kwotę od kilkunastu do kilkuset złotych. Jeśli będziesz spłacał/a należności wobec Twisto na czas Twoja wiarygodność wzrośnie, a nasze algorytmy będa podnosić limit transakcji, które będziesz mógł/mogła realizować poprzez Twisto.

Jakie dane wykorzystuje Twisto?

Twisto korzysta z danych, które i tak pozostawiasz w sklepie robiąc w nim zakupy. Dzięki zaawansowanym technologicznie algorytmom tylko na tej podstawie nasza technologia Big Data jest w stanie określić kwotę limitu na jaką kwotę możesz zlecić Twisto opłacenie zakupów. Potrzebujesz dodatkowych informacji ? Sprawdź na stronie : https://www.twisto.pl/ Wsparcie Klienta Twisto jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 pod numerem +48 22 263 02 10 oraz mailowo na kontakt@twisto.pl.